Eerste dag - Reisverslag uit Glenside, Verenigde Staten van Gijsbertha Reiling-van de Kemp - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Glenside, Verenigde Staten van Gijsbertha Reiling-van de Kemp - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Gijsbertha Reiling

Blijf op de hoogte en volg Gijsbertha

02 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Glenside

Gisteren aangekomen in Philadelphia Pennsylvania om 13.30 s' middags. Nooit gedacht dat ik in de tijd kon reizen, maar dat kan dus als je naar een ander deel van de wereld reist. Tijd is dus ook maar relatief....
Moest even wachten op degene die mij op kwam halen; Rachel Ditoro
Ik wist niet hoe ze er uit zag, dus dat was even spannend. Na een half uur heb ik wat dames aangeschoten waarvan ik dacht dat ze Rachel zou kunnen zijn. Maar ze waren het niet.
Rachel is een kleine vrouw van midden 30 met 2 kleine kinderen en een Australische man.
Ze had eigenlijk vakantie toen ze me op kwam halen. Ze heeft me de universiteit laten zien en naar het appartement gebracht. Wat een prachtig appartement! Bijna nieuw. Een aardige huisgenote van 21 jaar die fysiotherapeute is.
De rest van de dag heeft Isabel mij geholpen.
Nu is het zondag en ga ik een kerk opzoeken. Alles lopend tot nu toe! Goed voor de lijn....

  • 03 Augustus 2015 - 00:05

    Theresa:

    Hey Gijsbertha,

    Wat leuk dat je gaat bloggen en dat ik je via de digitale snelweg kan volgen.
    Waar is toch die tijd gebleven van het "luchtpostpapier"

  • 03 Augustus 2015 - 00:09

    Theresa:

    Ik wens je een hele leuke stageperiode toe in The States.
    Groetjes, Theresa

  • 03 Augustus 2015 - 12:41

    Hetty:

    Dag Gijsbertha,

    graag volg ik je!
    Alle goeds, Hetty

  • 04 Augustus 2015 - 23:19

    Dinand:

    Gelukkig ben je goed aangekomen. Leek het vorige week bijna niet door te gaan allemaal.
    Ik mis je! Dinand

  • 14 Augustus 2015 - 10:00

    Renske:

    Hoj Gijsbertha,

    Na de vakantie even leestijd en wat leuk je dan te kunnen volgen op je reis/stage. Veel succes gewenst en plezier gewenst! Renske

Tags: wennen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Glenside

Gijsbertha

Een tijdelijk blog om iedereen die belangstelling heeft, een beetje op de hoogte te houden van het wel en wee in Amerika. Een maand stage lopen voor mijn P.A. opleiding op een SEH in New Jersey. Ik ging toch naar Pennsylvania?? Ja, daar ga ik wonen en werken in een andere staat. Hoe lang dat rijden of reizen is, weet ik ook nog niet. Ik heb er ontzettend veel zin in. Halverwege de visumaanvraagprocedure heb ik mij afgevraagd waarom ik dit ook al weer wilde....het leek of ze een ontmoedigingsbeleid aan het voeren waren. Maar, iemand heeft mij verzekerd, als je dit gehad hebt, dan is het in Amerika alleen maar leuk! Een maand weg van alles en iedereen; hoe spannend is dat?!

Actief sinds 31 Juli 2015
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 14684

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2015 - 02 September 2015

Stage in Pennsylvania

Landen bezocht: